جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
ارائه خدمات حمل و نقل عمومی شبانه روزی می‌شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شبانه روزی شدن ارائه خدمات حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.

 سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه جلسه شورای معاونین حمل و نقل و ترافیک مناطق که پیش از ظهر امروز با حضور مدیران ارشد و ستادی حمل و نقل و ترافیک در محل معاونت این سازمان برگزار شد با اشاره به ساماندهی المان‌های ترافیکی، مناسب سازی زیر ساخت‌ها و اصلاح هندسی معابر به منظور اجرای طرح انضباط بخشی ترافیکی شهری افزود: در گام اول این طرح  در مناطق 6 و 8 به عنوان پایلوت اجرا شد که با تمهیدات در نظر گرفته شده تا پایان سال در سایر مناطق نیز به مرحله اجرا خواهد رسید .

وی تصریح کرد: اجرای طرح انضباط بخشی ترافیک شهری در 20 منطقه دیگر از اول آذر ماه آغاز خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به گزارش شرکت واحد اتوبوسرانی جهت هوشمند سازی نواگان اتوبوسرانی و اجرای زمانبندی سفرهای شهری و با نصب مانیتورها و جدول زمان‌بندی اشاره نمود و اظهار داشت: 50 درصد از ایستگاه های سطح شهر تا کنون به تابلو و مانیتور جهت اعلام زمان حرکت اتوبوس‌ها مجهز شده و 50 درصد دیگر نیز تا پایان سال نصب خواهد شد.

تشکری هاشمی ادامه داد: با توجه به نصب مانیتورها و جدول زمان‌بندی سفر در ایستگاه‌های اتوبوس تنها زمان ارائه شده ملاک حرکت اتوبوس خواهد بود و پر بودن اتوبوس‌ها مطرح نیست.

وی یکی دیگر از موارد مطرح در جلسه امروز را  پیشنهاد ایجاد خطوط شبانه در سطح شهر عنوان کرد و افزود: هر چند ارائه خدمات شبانه روزی و 24 ساعته  درحال حاضر تنها منحصر به  خطوط تند رو است اما با توجه به نیاز شهروندان به جهت سفرهای شغلی، تفریحی و مسافرتی و نبود وسایل حمل و نقل کافی در مجاورت پایانه‌های مسافرتی و تفریحی، درمانی و نیز افزایش ایمنی و امنیت اجتماعی شهروندان در سطح شهر لازم است خطوط اتوبوس، مینی بوس، ون و تاکسی نیز به صورت شبانه روزی در سطح شهر تشکیل شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تشکیل کمیته حمل و نقل جهت اجرای این امر خاطر نشان کرد: تا پایان سال ایجاد خطوط شبانه محقق خواهد شد. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: