جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
سلام علیپور به حاشیه‌سازان دربی

تسنیم: حجت الاسلام علیرضا علیپور در گفت‌وگو در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی گفت: پولادی یک سرمایه ملی برای فوتبال ایران است و برادرانه به او می‌گویم که به ایران بازگردد. اینکه او در قطر مانده و وضعیتش مشخص نیست، زیبنده ورزشکاری چون او نیست. پولادی باید به ایران بیاید و با مراجعه به نظام وظیفه تعین تکلیف کند چراکه نظام وظیفه سه بار برای او تعیین تکلیف و زمان مشخص کرده اما پولادی مراجعه نکرده است. اگر این کار را انجام دهد به نفع خود او خواهد بود.

وی در مورد اینکه با توجه به بازداشت سعید حلافی امکان بروز اتفاق مشابه برای دیگر بازیکنان متخلف هم وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم چرا که مرجع، سازمان نظام وظیفه است و قطعا با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کمیته صیانت از لیگ در پاسخ به این سوال که چه پیامی به حاشیه سازان احتمالی دربی دارد، گفت: به آنها سلام می‌رسانم و می‌گویم که در دربی هیچ حاشیه‌ای نخواهیم داشت.

علیپور در مورد اینکه برخورد اهالی فوتبال با یکدیگر بالا گرفته و دیگر بحث به بازداشت چهره‌های فوتبالی رسیده، تصریح کرد: در این مورد باید بگویم که احساس شرم دارم. این اتفاق دستپخت اکنون نیست و به 20 سال پیش باز می‌گردد. تمامی افراد دخیل فوتبال در این مورد قصور و تقصیر داشتند و کار به جایی رسید که مایه خجالت، سرافکندگی و شرمندگی شد.

وی در مورد اینکه رسایی نماینده مجلس عنوان کرده که بازیکنان متخلف در بحث کارت پایان خدمت باید با مجازات روبرو شوند، یادآور شد: در این مورد نظر ما مهم نیست و این نظر رسایی هم در بحث‌های ابتدایی که با کمیته اصل 90 داشتیم مطرح شد. اعتقاد داریم باید با افراد متخلف همچون مردم عادی برخورد شود. البته این سوال را داریم که آیا اگر این افراد پزشک بودند با داشتن چنین تخلفی از کار پزشکی محروم می‌شدند؟ به هر صورت با این افراد مانند مردم عادی برخورد خواهد شد اما از سوی دیگر نباید به دلیل اینکه آنها بازیکن فوتبال هستند تنبیهی فراتر از قانون برای آنها لحاظ شود.

رئیس کمیته صیانت از لیگ خاطرنشان کرد: اگر محرومیتی برای این بازیکنان در نظر گرفته شود اعمال خواهد شد و هر حکمی که مراجع قانونی برای این بازیکنان در نظر بگیرند اجرا خواهد شد.

علیپور در مورد بحث برخورد با افراد متخلف در رسانه گفت: این موضوع را پیگیری کردیم و در این مدت شاهد بودید که روزنامه‌ای بسته شد و ترکش‌های کار ما ملموس بود.

علیپور در پاسخ به این سوال که آیا بسته شدن آن روزنامه مرتبط به بحث دلالی بوده، پاسخ داد: این موضوع را نمی‌گویم اما منظورم این است که ما پیگیر وظایف خود هستیم.

وی درباره فهرستی از افراد رسانه‌ای متخلف که فهرستشان در اختیار حراست وزارت ورزش است، گفت: این موضوع را باید از حراست وزارت ورزش سوال کنید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: