جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
جهیزات ورزشی و نیمکت های جدید در بوستان های منطقه 3 نصب شد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهرداری منطقه 3 تهران بوستان های این منطقه از جمله پارک ملت ، بهشت مادران و دکتر شریعتی را به مبلمان و تجهیزات ورزشی مجهز کرد.

علی ولی زاده رئیس اداره فضای سبز این منطقه در این خصوص گفت : در این راستا بیش از 180 عدد نیمکت پارکی از نوع دوطرفه و معمولی در بوستان های ملت ،پایداری ،دکتر شریعتی و ارغوان نصب شده است .

وی با اشاره به اینکه بوستان ها علاوه بر تلطیف محیط شهری به محلی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و همچنین تفریح و ورزش آنها مبدل شده اند تصریح کرد : در این خصوص 70 عدد فوتبال دستی در بوستان هایی همچون یاس ، ارغوان و... نصب شده است .

ولی زاده  زمین مینی گلف را از دیگر تجهیزات جدید ورزشی عنوان کرد که در بوستان های ملت ، پایداری و بهشت مادران نصب شده است .

وی در ادامه همچنین از بازسازی معابر بوستان های ملت ،مازیار و ارسباران خبر داد و افزود: طی سال جاری همچنین بیش از 5 هزار متر مبع کفپوش چمنی در بوستانهای این منطقه نصب شده است تا علاوه بر شادابی محیط ، زمین بازی کودکان را به  محیطی امن برای بازی و تفریح مبدل سازد.

شایان ذکر است منطقه 3 تهران علاوه بر بوستان های محلی بوستان هایی همچون ملت ،بهشت مادران و دکتر شریعتی را در خود جای داده است که پذیرای شهروندان از تمامی مناطق تهران است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: