جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 آذر 1392     
تاكيد نمايندگان مجلس بر حضور شهردار پايتخت در جلسات هيأت دولت

به گزارش شهرداری نیوز ،رييس كميسيون شوراهاي مجلس گفت: تهران شهري است كه با حومه حدود 15 ميليون نفر جمعيت دارد و اين كه شهردار تهران در جلسات هيأت دولت حضور داشته باشد، اتفاق مهمي است.

امير خجسته با اشاره به اين كه حضور شهردار تهران در جلسات هيأت دولت به نفع مردم است، افزود:. شهردار تهران با حضور در جلسات هيأت دولت مي‌تواند مسائل و مشكلات شهر و مديريت شهري را براي دولت تشريح كند و حمايت دولت را جلب كند و از اين نظر مي‌تواند مفيد باشد.

سخنگوي كميسيون شوراها: حضور شهردار تهران در جلسات هيأت دولت اثرگذار است

سخنگوي كميسيون شوراهاي مجلس نيز با تاكيد بر اين كه تعامل و همكاري دولت و مديريت شهري كار پسنديده‌اي است، گفت: حضور شهردار تهران به عنوان کلان شهری كه درگیر نیمی از مسائل و مشکلات كشور است در جلسات هيات دولت، مناسب است و مي‌تواند اثرگذار باشد.

حجت­الاسلام والمسلمين عباس زارع‌زاده مهريزي با اشاره به اين كه حضور شهردار تهران در جلسات هيأت دولت مي­تواند نقش مثبتي در مديريت پايتخت داشته باشد، افزود: اين اتفاق باعث تعامل، همكاري و همگرايي هر چه بهتر و بيشتر دولت و مديريت شهري شده و به نفع مردم تهران تمام مي‌شود.

سخنگوي كميسيون حقوقي: حضور شهردار تهران در جلسات هيات دولت موثر است

سخنگوي كميسيون حقوقي مجلس شوراي اسلامي نيز در ارتباط با حضور شهردار تهران در جلسات هيات دولت گفت: حضور شهردار پايتخت در جلسات هيات دولت در جهت تعامل هر چه بهتر دولت و مدیریت شهری مي­تواند مهم و مطلوب باشد.

محمد علي اسفناني با اشاره به اين كه حضور شهردار تهران در جلسات هيات دولت مي­تواند مفيد و موثر باشد، خاطرنشان کرد: اين حضور مي‌تواند مكمل نقاط ضعف احتمالي شده و باعث تعامل هر چه بيشتر بین دولت و مديريت شهري شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: