جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 آبان 1393     
ایجاد تقاطع غیرهمسطح در محور شریعتی-صدر و شریعتی-همت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،به گفته شهردار منطقه3 در راستای گسترش شبکه معابر برای کاستن از حجم ترافیک شمال تهران، مسیرهای شرقی-غربی در منطقه3 ایجاد می شود.

فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه 3 تهران با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از حساسیت های شهردار تهران برای منطقه 3 گسترش شبکه معابر در این منطقه است. به طوری که شهرداری منطقه 3 از سال گذشته پروژه سنگین مطالعاتی را در دستور کار خود قرار داده و هم اکنون بخشی از این مطالعات به ثمر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های طراحی شده سنگین بود، افزود: خوشبختانه بیشتر این پروژه ها به نتیجه رسیده است و مصوبات لازم از شورای شهر اخذ شده و در شرف بستن قرارداد است.

سلیمانی با بیان اینکه شبکه معابر این منطقه شبکه ای شمالی-جنوبی است و بر روی این خط متمرکز شده است، تصریح کرد: هم اکنون چند محور شرقی-غربی در دستور کار است.

وی از اتصال خیابان زرگنده، میرداماد و آفریقا به شبکه بزرگراهی غرب کردستان، چمران و نیایش خبر داد و گفت: مصوبه این زیرگذر اخذ شده و هم اکنون در شرف عقد قرارداد است.

سلیمانی با بیان اینکه طول این زیرگذر حدود یک کیلومتر خواهد بود، اظهار کرد:مصوبه ساخت تقاطع غیرهمسطح در تقاطع صدر-شریعتی نیز گرفته شده است، همچنین در تقاطع خیابان شریعتی- همت نیز پل غیرهمسطح ساخته خواهد شد.

به گفته سلیمانی هم اکنون در ساعات پیک ترافیک، بار ترافیک خیابان شریعتی تا محدوده سیدخندان نیز امتداد می یابد. بنابراین سعی داریم که یکی از مسیرها را به طور غیر همسطح از خیابان شریعتی شمال به بزرگراه همت شرق ایجاد کنیم تا گره ترافیکی مسیر شریعتی جنوب به سمت خیابان پاسداران از بین برود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: