جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
تهران از فردا بارانی است

ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور را طی سه روز آینده تشریح کرد.

احد وظیفه گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی24 ساعت آینده درشهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، اصفهان، البرز، اراک، قزوین و مشهد آسمان غبارآلود پیش بینی می شود.

وی از ورود سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و غرب کشور خبرداد و ادامه داد: این سامانه که ورود آن سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد خواهد شد بتدریج بعد از ظهر روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق، جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس و دامنه‌های البرز را نیز فرا گرفته و موجب افزایش ابر و بارش باران و در مناطق سردسیر سبب بارش برف می‌شود و به‌ تدریج از سه‌شنبه در شمال غرب از مقدار ابرها کاسته شده، ولی در جنوب غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس، و برخی مناطق دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و سپس با نفوذ جریان‌های شمالی گستره بارش‌ها به سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور کشیده می‌شود و سبب کاهش دمای هوا در نیمه شمالی کشور خواهد شد.

به گفته وی، در روز چهارشنبه سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور با بارش پراکنده همراه بوده و به‌تدریج تا اواخر چهارشنبه سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضع هوای تهران اظهارکرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه نیمه ابری و غبارمحلی اوایل شب بارش پراکنده پیش بینی شده. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 6 و 15درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری گاهی ابری و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 6 و 13درجه سانتیگراد خواهد رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: