جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 اسفند 1392     
نظر دایی درباره حضور ماتیوس در ایران

فارس: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هر قدر آدم‌های بزرگ به کشور ما بیایند هم دیدگاهشان به فوتبال ما و کشور ما بهتر خواهد شد و هم می‌توانند راجع به فوتبال ما حکم یک مبلغ را در سراسر جهان داشته باشند.

علی دایی، در خصوص حضور لوتار ماتیوس در ایران و حضور در یک برنامه ورزشی تلویزیون گفت: مطمئنا حضور اینگونه افراد می‌تواند به بالا رفتن سطح فوتبال حرفه‌ای در کشور ما کمک کند و از لحاظ فکری مردم را حرفه‌ای‌تر می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور امثال ماتیوس چقدر می‌تواند به شناخته‌تر شدن فوتبال کشورمان در سطح جهان کمک کند، اظهار داشت: هر چقدر آدم‌های بزرگ به کشور ما بیایند هم دیدگاهشان به فوتبال ما و هم کشور ما بهتر خواهد شد و هم می‌توانند راجع به فوتبال ما حکم یک مبلغ را در سراسر جهان اجرا کنند.

بازیکن اسبق و همبازی سابق ماتیوس در بایرن‌مونیخ در مورد دیدارش با اسطوره فوتبال آلمان در تهران افزود: روز پنج‌شنبه یکی از روزهای خوب زندگی من بود که بعد از 14- 15 سال من لوتار را دیدم و همانطور که در برنامه ورزش از نگاه 2 گفتم من خاطرات بسیار خوبی از لوتار دارم و در این چند سال هم همیشه با همدیگر در تماس بودیم و در سوئیس زیاد با هم در ارتباط بودیم و خدا را شکر می‌کنم که در تهران فرصت بیشتری داشتیم تا با یکدیگر دیدار کنیم.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: