جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
امیدواریم مولفه های ایمنی راهها،خودروها و رعایت قوانین از سوی شهروندان به صورت کارآمد اجرایی شود

به گزارش شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران در حاشیه نشست هم اندیشی "روز جهانی یادآوری قربانیان ترافیک" درجمع خبرنگاران تصریح کرد:امروز 25آبان روز یادآوری قربانیان ترافیک در دنیاست. از این رو در نشستی با حضور تمامی دست اندرکاران گردهم آمده ایم تا با توجه به موضوع ترافیک و خطراتی که شهروندان را تهدید می کند و بررسی علل و عوامل بروز تلفات حوادث رانندگی تلاش کنیم درصد تلفات را در حوادث رانندگی در کشور و کلانشهر تهران کاهش دهیم .

سیدجعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه در قران کریم هم تاکید شده حفظ جان یک انسان برابر با حفظ یک ملت است، گفت: امیدواریم نتایج این نشست گامی در جهت کاهش روند تصادفات و به تبع آن مرگ ومیر ناشی از حوادث رانندگی باشد .

وی با اشاره به روند کاهش تلفات تصافات رانندگی در سال های اخیر به رغم افزایش حجم خودرو و جمعیت، بیان کرد: این مهم در سایه توجه شهروندان به قوانین و رعایت نکات ایمنی محقق شده است .

معاون شهردار تهران تاکید کرد: به منظور کاهش حوادث و سوانح رانندگی باید تمامی مولفه ایمنی راه ها ، ایمنی وسیله نقلیه و رعایت قوانین رانندگی از سوی شهروندان در کنار یکدیگر به طور کارآمد اجرایی شود .

تشکری هاشمی تاکید کرد: متاسفانه شاهدیم درکشور ما خودروهای بی کیفیت که تاکنون هم بیش از عمرشان در شهرها تردد کرده اند، همچنان روانه بازار و معابر شهر تهران می شوند . این درحالی است که اگر انتظار داریم شهروندان قوانین رانندگی رارعایت کنند، باید خودروی ایمن دراختیار آنها قراردهیم و سپس انتظار کاهش تلفات رانندگی را داشته باشیم .

وی با تاکید بر اینکه طی 8 سال گذشته بیش از 28 هزار کشته در کشور بر اثر حوادث رانندگی داشته ایم، گفت: روندکاهش روند مطلوبی است اما در مجموع قدرمطلق حادثه دیدگان هنوز هم رقم بالایی است. لذا باید با همکاری همه جانبه تمامی دستگاه های مسوول و اجرای تمامی مولفه ها گام به گام این رقم را به صفر برسانیم .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: