جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 آبان 1393     
"قصاب داعش" زخمی شد

باشگاه خبرنگاران: دولت انگلیس اعلام کرد گزارش هایی دریافت کرده است که نشان می دهد "جان جهادی" معروف به "قصاب داعش" عضو انگلیسی تبار داعش که ظاهرا عامل اعدام گروگان‌های غربی بود ، در حمله جنگنده‌های امریکایی زخمی شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه انگلیس هنوز نمی تواند این گزارش ها را که روز یکشنبه در روزنامه دیلی میل منتشر شد، تأیید کند. در این گزارش ها آمده است مأمور اعدام گروه داعش که نقاب بر چهره می زدو در نوارهای ویدئویی در صحنه های هولناک اعدام گروگانهای غربی که به صورت آنلاین پخش می شد دیده می شد ، هفته گذشته هنگام حضور در جلسه ای با سران داعش در یکی از شهرهای کوچک عراق نزدیک مرز سوریه، زخمی شده است.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، وی شنبه هفته گذشته پس از حملات هوایی امریکا به یک سنگر جمعی بتونی در القایم در غرب عراق که طی آن 10 تن از فرماندهان داعش کشته و بیش از 40 تن دیگر زخمی شدند، مجروح شد.

گمان می شود جان جهادی با نام اصلی "بیتل جان لنون" ، عامل قتل دو خبرنگار امریکایی به نام های جیمز فولی و استیون ساتلاف و دو امدادگر انگلیسی به اسامی دیوید هینس و آلن هنینگ بوده است.

این آدمکش نقاب بر چهره زده ، با وجودی که یک خارجی و نام مستعارش جلمان البریتانی بود ، از شخصیت های برجسته گروه داعش در سوریه و شمال عراق به شمار می رفت.

روزنامه دیلی میل ادعا کرد پرستاری که از برخی زخمی های حمله هوایی هفته گذشته مراقبت می کرد با اشاره به وی به عنوان  فردی که خبرنگاران را اعدام می کرد گفت مردی به نام جلمان در فهرست زخمی های زیر نظر وی بوده است. به گفته این منبع ، افراد زخمی شده در این حمله به پایگاه رقه داعش در سوریه انتقال داده شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: