جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آبان 1393     
تاسیس دبیرخانه مسابقات ورزشی در دریاچه خلیج فارس

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،با تاسیس دبیرخانه دائمی مسابقات ورزشی در پردیس بزرگ تفریحی گردشگری شهدای خلیج فارس، این مجموعه زیبا بصورت رسمی میزبانی خود را برای برگزاری مسابقات مختلف اعلام می کند.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22با اعلام این خبر گفت: « هدف از تاسیس این دبیر خانه، برگزاری مسابقات ماهیانه دوچرخه سواری، دو میدانی، ورزش های همگانی، رزمی و ... در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از بی نظیرترین مجموعه های تفریحی ورزشی گردشگری است. اجرای جشنواره های فرهنگی- اجتماعی و ارتقای بهره وری و کاربری تفریحی محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس با مشارکت تشکل های مردم نهاد منطقه 22 و نهادها و ارگان های ذیربط نیز از دیگر اهداف تاسیس این دبیرخانه است. »

وی افزود: « دریاچه شهدای خلیج فارس از بدو تاسیس، محل برگزاری مسابقات و جشنواره های متعدد بوده است و با این اقدام، برگزاری برنامه های این چنینی با انتظام بیشتری انجام خواهد شد. »

گفتنی است در همین راستا به منظور بررسی نحوه تاسیس این دبیرخانه، جلسه ای با محوریت دریاچه خلیج فارس با حضور مسئول مشارکت های اجتماعی و نماینده ستاد سمن های شورای شهر، اعضای کارگروه سمن های آموزش شهروندی و ورزش در دبیر خانه مشارکت های اجتماعی مرکز خدمات اجتماعی برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: