جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 آبان 1393     
احداث پارک ترافیک در منطقه 9

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از احداث پارک ترافیک در سطح منطقه خبر داد.

فرزاد فرهادیان بابادی گفت: با توجه به جایگاه آموزش و در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک این منطقه در نظر دارد پارک ترافیک جهت آشنایی خردسالان، کودکان و دانش آموزان با ضوابط، قوانین و علائم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی را در ضلع جنوب بوستان المهدی(عج) احداث کند. 

وی به آموزش و یادگیری علائم راهنمایی و رانندگی در سنین کودکی تاکید کرد و گفت: این مجموعه با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی خردسالان، کودکان و دانش آموزان احداث می شود تا آنان در سنین پایین بتوانند با قوانین راهنمایی و رانندگی، گذر از خطوط عابر پیاده، تابلوها و علائم خطوط و تجهیزات ترافیکی آشنایی لازم را پیدا خواهند کرد، چرا که همیار پلیس ثابت کرد که کودکان می توانند بزرگترها را به رعایت قوانین ملزم سازند. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 خاطر نشان کرد: در حال حاضر زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با احداث این پارک اختصاص داده شده است، طراحی و مطالعات آن صورت گرفته و این معاونت در مرحله انتخاب پیمانکار است و تا پایان زمستان به بهره برداری خواهد رسید. 

گفتنی است؛ این شهر ترافیکی در دو بخش نظری و عملی طراحی شده است و کودکان می توانند با استفاده از دوچرخه و ماشین های کوچک می توانند بطور عملی با نحوه بکار بردن  ماشین و استفاده از علائم راهنمایی و رانندگی آشنا شوند و در بخش نظری با استفاده از مربیان می توانند با درست کردن کار دستی‌ها و بازیهای رایانه ای را نیز در این مجموعه آموزش ببینند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: