جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 آبان 1393     
تامین سرمایه لازم برای تکمیل پروژه BRT اوکلند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، AC ترانزیت کالیفرنیایی قراردادی را با اداره فدرال حمل و نقل (FTA) امضا کرده است که بر اساس آن باقی مانده سرمایه لازم برای تکمیل پروژه حمل و نقل اتوبوسی پرسرعت (BRT) East Bay تامین می شود.

این پروژه یک عملیات حمل و نقل قابل توجه در اوکلند است که اعتبار اتوبوس ها را بالا برده و زمان رفت و آمد و ترافیک را کاهش خواهد داد.

مدیر کل AC ترانزیت، David Armijo گفت: "این شرکت با پروژه BRT در East Bay به اجرای چشم انداز خود برای ارائه خدمات سیستم حمل و نقل عمومی در کلاس جهانی که راحت، قابل اعتماد و امن است ادامه می دهد. این پروژه باعث افزایش تحرک، پیشرفت کیفیت زندگی و بهبود سلامت محیطی در جوامعی می شود که از آن بهره می برند. می دانم که بدون حمایت شرکایمان در این پروژه در شرایط کنونی نبودیم."

پروژه BRT این شرکت به عنوان یکی از با ارزش ترین پروژه های حمل و نقل در این منطقه یکی از شلوغ ترین مسیرهای ترافیکی در Bay Area را به یک سیستم حمل و نقل سریع، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست مجهز خواهد کرد. این پروژه مرکز شهر اوکلند را به مرکز شهر San Leandro متصل خواهد کرد.

وزارت حمل و نقل ایالات متحده حدود 81 میلیون دلار از 174 میلیون دلار هزینه کلی برای این پروژه را تامین می کند. باقی هزینه های این پروژه از طرف دولت و منابع ملی تامین می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: