جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 آبان 1393     
نمایشگاه های کتاب در جنوب پایتخت

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از برپایی نمایشگاه های کتاب در محلات این منطقه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

حجت الاسلام رسول جوادی با بیان اینکه ویژه برنامه های  هفته آینده از روز شنبه 24 آبان در سراهای محلات آغاز می شود گفت:  در راستای ترغیب شهروندان به مطالعه کتاب و ترویج این فرهنگ نمایشگاه های کتاب در سراهای محله خانی آباد نو شمالی و جنوبی، بهمنیار، شریعتی شمالی و جنوبی، شکوفه شمالی و جنوبی و رسالت برپا می شود.

وی برگزاری نشست و نقد ادبي كتاب وگفتگو را یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کرد که با عناوینی همچون «یك كتاب، يك خاطره»، «يك كتاب، يك نويسنده»، «اولين كتابي كه خواندم»، «كتاب اول من»، «چه شد كه نويسنده شدم»، «نويسندگي را از كجا آغاز كنيم»، «گفتگو با متخصصان درباره تاثيرمطالعه كتاب بر پرورش ذهن» و نشست ونقد ادبی در سراهای محله شکری، نعمت آباد و مجموعه ابن سینا همزمان با 26 و 27 آبان اجرا می شود.

جوادی ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب بیش از 2 هزار جلد کتاب کمک درسی بین دانش آموزان بی بضاعت توسط سرای محله شریعتی شمالی و با همکاری خیرین توزیع می شود. ضمن اینکه 27 آبان نیز طرح «دوستی با کتاب، اهدای کتاب خوب» به منظور مبادله و تعویض کتابهای کهنه و نو به همراه اهدای کتاب در سراهای محلات شکری، نعمت آباد، ابن سینا و مدارس ناحیه 3 برگزار خواهد شد.

این مسئول در تشریح دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی در سراهای محله خانی آباد شمالی، اسفندیاری بستان، بهمنیار، شریعتی شمالی و مدارس ناحیه 4، نواختن زنگ کتاب در مدارس باهنر، عمار یاسر و جواد موفقیان همزمان با آغاز هفته کتاب، اهدای کتاب و بروشور در سرای محله خانی آباد نو جنوبی، معرفی کتاب به مناسبت ماه محرم و صفر در سرای محله شریعتی جنوبی، برگزاری نشست های ادبی در سراهای محله شریعتی شمالی و جنوبی، ترویج شعارهای فرهنگی و رهنمودهای کاربردی مقام معظم رهبری در راستای ارتقاء فرهنگ مطالعه در سراهای محله شکری و نعمت آباد و تقدیر از فعالان عرصه کتابخوانی در مدارس ناحیه 4 از دیگر برنامه های مناسبتی هفته کتاب و کتابخوانی هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: