جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مرداد 1396     
کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی در منطقه 10 پایتخت

به گزارش گروه اخبار ماطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه 10 از کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی اعم از خسارتی، جرحی و فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تامین زیرساخت های مهندسی و اعمال قانون را از مهمترین عوامل در کاهش سوانح رانندگی برشمرد و گفت: با اعمال تمهیدات ویژه و اجرای پروژه خط سفید به صورت گسترده در دو فاز نرم افزاری و سخت افزاری در سال های گذشته علی رغم توسعه شبکه راهها و افزایش تعداد خودروها در معابر شاهد کاهش آمار سوانح و تصادفات اعم از خسارتی، جرحی و فوتی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین تصادفات مربوط به رعایت قوانین و مقوله فرهنگی است که این موضوع با آگاه سازی شهروندان از طریق برگزاری دوره های آموزشی ویژه اقشار مختلف شهروندان اعم از دانش اموزان، رانندگان تاکسی و اتوبوس، موتور سواران متخلف، اجرای برنامه های نمایشی و مسابقات، تهیه و تولید تیزرهای آموزشی و تبلیغات محیطی و ... در پارک آموزش ترافیک، مدارس، مراکز آموزشی و ... در حال اجراست.

بابازاده افزود: ساماندهی خطوط، تابلوها و المان های ترافیکی، اصلاح هندسی، رفع گره های ترافیکی، اعمال قوانین و ضوابط ،مرمت آسفالت خیابان ها، ایمن سازی معابر، استفاده از تبلیغات محیطی و ... از دیگر عوامل اصلی کاهش آمار سوانح رانندگی در منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: