جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
اجرای ویژه برنامه های روز دختر توسط شهرداری منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با روز میلاد حضرت معصومه (س) در منطقه خبر داد.

 

 اسماعیلی ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز ملی دختران گفت: برنامه هایی با هدف تکریم دختران و تقویت اعتماد به نفس و درک توانایی و قابلیت دختران در عرصه های هنری، ورزشی و اجتماعی برنامه ریزی شده و به همین منظور جشن متمرکزی 3 مرداد همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور دختران نوجوان و جوان منطقه در پردیس بانوان برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های این مراسم افزود: مولودی خوانی، تقدیر از دختران نخبه محلات، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، بسکتبال، دارت و شطرنج در این روز اجرا می شود و شرکت کنندگان می توانند رایگان از امکانات ورزشی پردیس استفاده کنند.

اسماعیلی یادآور شد: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از پوشش های اسلامی- ایرانی، عفاف و حجاب وصنایع دستی برپا خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی و نشست تخصصی برای دختران توسط سخنرانان مجرب به منظور تبیین ویژگی ها، شان و منزلت دختران مسلمان در سرای محلات کیانشهر شمالی، افسریه جنوبی و والفجر برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: