جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
مناسب سازی معابر فاز 2 باغ پرندگان جهت بهره برداری توان یابان

به گزارش گروه محیط زبیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از مناسب سازی فاز 2 باغ پرندگان برای معلولان و جانبازان خبر داد.

 

 حسین سیگارودی در این باره افزود: با توجه به تعداد قابل توجه جمعیت معلول و جانباز شهر تهران و ضرورت فراهم ساختن شرایطی جهت حضور فعال این قشر در عرصه فعالیت های اجتماعی- فرهنگی و ورزشی، ایجاد بوستانی برای رفاه این افراد از ملزومات است. بدین منظور این منطقه در سال 1396 فاز2 باغ پرندگان را با مساحت حدود 7هکتار برای اجرای این طرح برگزید.

وی در ادامه گفت: فاز 2 باغ پرندگان که در بزرگراه شهید بابایی، لویزان، خیابان کوهستان قرار دارد، برای استفاده معلولان از امکانات این باغ تجهیز شد. قابل ذکر است اینگونه از خدمات برای معلولان و جانبازان عزیز در فاز یک این باغ نیز در نظر گرفته شده بود.

سیگارودی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: نصب وسایل بدنسازی ویژه معلولین، نصب سطل زباله ویژه معلولین، مناسب سازی رمپ های ویژه معلولان، نصب آبخوری ویژه معلولین، مناسب سازی رمپ های ویژه معلولان، مناسب سازی مسیرهای دسترسی مناسب سازی ورودی ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح می باشد..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: