جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 مرداد 1396     
معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 19 خبر داد:
پیشرفت 90 درصدی طرح ایمن سازی بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون شهردار منطقه 19 از تکمیل طرح ایمن سازی بزرگراه آزادگان تاپایان تیرماه خبر داد.

 شهنام جوادیان معاون فنی و عمرانیمنطقه با اشاره به محدوده 8 کیلومتری بزرگراه آزادگان در این منطقه گفت: طی مطالعات صورت گرفته از سوی مهندسین مشاور سازیانو سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران 6 نقطه حادثه خیز در بزرگراه آزادگان مشخص شده است.

وی افزود: عملیات ایمن سازی نقاط مشخص شده در قالب انسداد کندرو به تندرو در 2 نقطه و نیز انجام عملیات عمرانی و اصلاح هندسی شامل اصلاح جداول و اصلاح مسیر خروجی کندرو به تندرو در زیر پل آزادگان از غرب به شرق و بالعکس جهت ایمن سازی 4 نقطه صورت گرفته است.

به گفته جوادیان این عملیات از دی ماه سال گذشته در حد فاصل اتوبان شهید کاظمی تا بزرگراه آیت ا... سعیدی آغاز شده است و تا انتهای ماه جاری به اتمام می رسد.

این مسئول با اشاره به طرح بهسازی بزرگراه آزادگان حد فاصل پل شهید کاظمی تا پل آیت اله سعیدی تصریح کرد: این فعالیت با ایجاد انسداد به وسیله گاردریل در زیر پل شهید کاظمی، مسیر شرق به غرب و با ایجاد یک لاین در کندرو و نیز اصلاح هندسی راستگرد شهید کاظمی به آزادگان، شرق به غرب آزادگان نرسیده به خلازیر( تندرو به کندرو ) اجرا شده است.

همچنین در شرق به غرب آزادگان حد فاصل خیابان خلازیر تا دولتخواه کندرو به تندرو و در شرق به غرب آزادگان بعد از خیابان شقایق نرسیده به پل سعیدی (کندرو به تندرو) عملیات نصب گاردریل توسط معاونت ترافیک برای انسداد این مسیر انجام شده است.

 

مسیر غرب به شرق روبروی روستای علی آباد قاجار کندرو به تندرو و غرب به شرق نرسیده به پل شهید کاظمی خروجی اتوبان خلیج فارس نیز با این اقدام مسدود شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: