جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 مرداد 1396     
نمایشگاه «دختر خورشید» و «بانوی کرامت» در مترو تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛ به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت دو نمایشگاه پوستر با عنوان‌های «دختر خورشید» و «بانوی کرامت» در ایستگاه‌های منتخب مترو در معرض نگاه مسافران قرار گرفت.

 معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی اقدام به برگزاری این نمایشگاه‌ها در گذرگاه‌های فرهنگی مترو کرده است.

این نمایشگاه‌ها با استفاده از آثار هنرمندان نگاه مسافران شهر زیرزمینی را برای لحظاتی ميهمان قاب تصاویر نصب شده دراین فضای فرهنگی می‌کند.

گفتنی است نمایشگاه پوستر دختر خورشید در دو ایستگاه میرداماد و پیروزی و همچنین نمایشگاه پوستر بانوی کرامت در ایستگاه‌های تهرانپارس و میدان جهاد زینت بخش قاب تصاویر گذرگاه‌های فرهنگی مترو است.

** ملاقات با «مردان نقره‌ای» در گذرگاه‌های مترو

معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با توجه به گرمای فصل تابستان و افزایش مصرف آب، نمایش‌های محیطی با همکاری روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران را در ۱۰ ایستگاه منتخب مترو برگزار می‌کند.

ارتقای فرهنگ قناعت با تأکید بر اصلاح الگوی مصرف از اهدف اجرای این برنامه است اجرای نمایش‌های مفهومی و بدون کلام با استفاده از نشانه‌ها و عناصر مرتبط با موضوع، می‌تواند در انتقال پیام‌ها و مفاهیم فرهنگی به مخاطب تأثیر گذار باشد.

تجربه نشان می‌دهد گذرگاه های مترو با توجه به حجم بالای تردد مسافر بستر خوبی برای اجرای نمایش‌های محیطی است؛ به همین خاطر هنرمندان گروه نمایشی «قاب نقره‌ای» این بار اصلاح الگوی مصرف آب را موضوع نمایش‌های خود در ایستگاههای مترو قرار دادند.

گفتنی است، هنرمندان گروه «قاب نقره‌ای» از ۳۱ تیر الی ۱۱ مرداد ماه ۹۶ در ایستگاه‌های تجریش، قلهک، دروازه دولت، تئا‌تر شهر، میدان آزادی، صادقیه، امام خمینی (ره)، میدان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، میدان انقلاب اسلامی و میدان شهدا به هنرنمایی می‌پردازند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: