جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 تير 1396     
3 مسجد با مدل اجرایی جدید در بخش مرکزی شهر تهران نوسازی شدند

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 11 تهران از نوسازی 3 مسجد با عمر بنای بیش از 50 سال در مرکز پایتخت با مدل اجرایی جدید که برای نخستین بار در شهر تهران به اجرا در آمده است؛ خبر داد.

نصراله آبادیان در این باره گفت: برای نخستین بار در شهر تهران؛ از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه با مشارکت خیرین نسبت به احداث و بازسازی 3 مسجد قدیمی واقع در محله های مرکزی شهر تهران اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه 11؛ با این شیوه شهرداری منطقه ضمن ایجاد بستر مداخله حداکثری مردم؛ با عقد قراردادهای خرید، کنترل و تأیید طرح نما و پوشش فنی پروژه؛ پشتیبانی امور را انجام داده است.

آبادیان افزود: نوسازی مسجد پنبه چی و مسجد رضوی با قدمت بیش از 50 سال همچنین بازسازی مسجد امام محمد باقر (ع) با همین شیوه انجام شده است.

وی در خصوص مسجد پنبه چی که در خیابان ولی عصر بالاتر از مهدیه تهران قرار دارد؛ گفت: این مسجد با زیر بنای حدودا 2558 متر مربع با چهار طبقه و یک طبقه زیر زمین دارای شبستان ،فضای فرهنگی بانوان و اقایان، فضای بازی کودکان، سالن اجتماعات، بسیج و سایر امکانات ساخته شد.

شهردار منطقه 11 همچنین با اشاره با نوسازی مسجد رضوی در خیابان شیخ محمدی ادامه داد: این مسجد با زیر بنای 2150 متر مربع با چهار طبقه و یک طبقه زیر زمین ساخته شده است و دارای شبستان و سالن چند منظوره است.

بر اساس این گزارش بازسازی مسجد امام محمد باقر (ع) نیز در محله پر جمعیت و پر تراکم اسکندری؛ هم اکنون به پایان رسیده و اهالی محل می توانند از فضای معنوی این مسجد با زیر بنای 4000 متر مربع که دارای پنج طبقه و یک طبقه زیر زمین، شبستان ،سالن پذیرایی و سایرامکانات و خدمات مورد نیاز مسجد است؛ بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: