جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 تير 1396     
تعطیلی موقت برخی ایستگاه های متروی نیویورک

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان حمل و نقل شهری نیویورک اعلام کرده است که به عنوان بخشی از برنامه 395.7 میلیون دلاری مدرن سازی خط BMT Sea Beach، هفت ایستگاه متروی نیویورک به طور موقت تا اواخر سال 2018 تعطیل خواهند بود.

به طور کلی 9 ایستگاه صد ساله این مترو از 31 جولای با تعمیرات زیرساختی، نقاشی و ترمیم، ویژگی های ایمنی بهبود یافته، سیستم های ارتباطی بهتر، بالابرهای جدید، پلتفرم های جدید و ورودی های اصلاح شده، ارتقا می یابند.

این پروژه شامل ایستگاه های خیابان 86، خیابان U، بزرگراه کینگز، Bay Parkway، خیابان 20، خیابان 18، خیابان New Utrecht، Fort Hamilton Parkway و خیابان 8 است و پلتفرم های Coney Island به طور کلی تعطیل می شوند اما ایستگاه های واقع در خیابان هشتم و Bay Parkway تا أواخر سال 2018 تعطیل خواهند بود.

در مدت زمان اجرای این پروژه ارائه خدمات قطارهای خط N از خیابان هشتم تا خیابان Coney Island در تمام ساعات ارائه می شود و ایستگاه هایی در خیابان هشتم، Bay Parkway و خیابانConey Island-Stillwell  خواهند داشت.

سازمان حمل و نقل شهری نیویورک اعلام کرد که این 9 ایستگاه در هر هفته به 53 هزار مسافر خدمات ارائه می دهند و آن ها را تشویق کرده تا در مدت اجرای این طرح از ایستگاه های واقع در خطوط D و F استفاده کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: