جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 تير 1396     
با شعار آسمان آبی و زمین پاک
دومین رالی بازنشستگان در پایتخت برگزار شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛دومین مسابقه رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران، روزگذشته، سی ام تیر ماه، با حضور صدها بازنشسته با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار  شد.

 

مصطفی منتظر المهدی مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در اين خصوص گفت: دومین رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران صبح روز جمعه، سی ام تیر ماه، با حضور بیش از ششصد نفر از بازنشستگان به همراه خانواده هایشان از پارکینگ باغ پرندگان در شرق تهران آغاز شد.

منتظر المدی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه خانوادگی در خط شروع، نقشه مسیر مسابقه و کارت راه را دریافت می کردند و پس از عبور از خط شروع زمان برای هریک از آنان محاسبه می شد. در طول مسیر مسابقه، چندین ایستگاه کنترل تعبیه شده بود که شرکت کنندگان می بایست تمامی ایستگاه ها را طی کرده و امتیاز هر مسیر در کارت راه ثبت هر یک می شد. بدین ترتیب شرکت کنندگانی که کمترین امتیاز منفی را در کارت راه خود داشتند به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: رالی بازان در انتهای مسابقه پس از عبور از خط پایان ( برج میلاد) در سایت ورزش گرد هم آمدند تا در جشن ویژه دومین رالی خانوادگی بازنشستگان شهرداری در کنار دیگر همکاران خود شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: خوشبختانه استقبال گسترده ای از سوی بازنشستگان برای شرکت در دومین مسابقه رالی صورت گرفت که نشان دهنده اعتماد بازنشستگان به برنامه های ورزشی ارائه شده از سوی سازمان بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی تصریح کرد: مسابقه رالی خانوادگی، مسابقه سرعت نبوده است، بلکه نقشه خوانی در کنار رانندگی با دقت از شاخص های امتیاز دهی به شرکت کنندگان در این مسابقه بود.

وی افزود: شرکت در این مسابقه با حضور حداقل دو نفر، یک راننده و یک نقشه خوان انجام شد و شرکت کنندگان می توانستند با هر نوع ماشینی در این مسابقه حضور یابند. در پایان مسابقه، جشن بزرگ خانوادگی برگزار و از نفرات برتر تقدیر به عمل  آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: