جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1396     
شهردار منطقه 19 خبر داد
افزایش 100 درصدی زیرساخت های اجتماعی_فرهنگی در منطقه 19

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 19 گفت: شهرداری تهران در منطقه 19 با افزایش صددرصدی زیرساخت فرهنگی_اجتماعی و ورزشی مواجه شده است‌ و در این مدت برنامه توسعه 5 ساله حدود 90 درصد محقق شده که 10 درصد باقی مانده نیز درحال اجرا است.

 

، صبح امروز آیین افتتاح و بهره برداری از 88 پروژه اجتماعی فرهنگی، ورزشی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 و بهره برداری همزمان از هفت ایستگاه آتش نشانی شهرداری تهران با حضور محمدباقر قالیباف شهردار، قربانی شهردار منطقه 19، عبدالمقیم ناصحی رئییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر تهران و دبیران شورایاری ها در مجموعه ورزشی الزهرا برگزار شد.

در ادامه این افتتاحیه  پیمان قربانی شهردار منطقه 19، با بیان اینکه خدا را شاکرم که توانستیم محصول فعالیت و زحمات شهرداری تهران را به بهره برداری برسانیم، گفت: مدت هاست بهره برداری آزمایشی از این پروژه ها انجام شده اما امروز با حضور شهردار محترم تهران به بهره برداری کامل رسید.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل با جهش 60 درصدی افزایش سطح معابر، احداث بزرگراه، پیوند شریانی شرق به غرب در این منطقه رو به‌رو بوده ایم.

شهردار منطقه 19 با اشاره به اینکه در این مدت میزان رشد اماکن تجاری در مناطق جنوبی پایتخت چشمگیر بود، عنوان کرد: در این منطقه علاوه بر موارد ذکر شده شاهد افتتاح خطوط مترو خط سه و یک نیز بوده‌ایم که فاصله میان مناطق شمالی را کاهش داده است.

به گفته قربانی احداث خطوط بی آر تی میان منطقه 18 و 19 تهران بسیار ارزشمند و موثر بوده و منطقه 19 در تمامی حوزه های توسعه شهری جهشی بسیار مطلوبتر از همه برنامه توسعه شهری کشور داشته است.

وی افزود: پیشتر در منطقه 19 زیرساختی برای احداث مجموعه ورزشی وجود نداشت اما امروز تمام محلات این منطقه به امکانات ورزشی مجهز شده است.

شهردار منطقه 19 خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در منطقه 19 با افزایش صددرصدی زیرساخت فرهنگی_اجتماعی و ورزشی مواجه شده است‌ و در این مدت برنامه توسعه 5 ساله حدود 90 درصد محقق شده و 10 درصد باقی مانده نیز درحال اجرا است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: