جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1396     
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه دو خبر داد
ایمن سازی ترافیکی معابر منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه دو از ایمن سازی ترافیکی معابر اصلی منطقه دو خبر داد .

 

 حمید رضا رنجبر با اعلام این خبر گفت : ایمن سازی نقاط نیازمند آرام سازی جریان ترافیک در بلوار مرزداران وبلوار تیموری غربی اقدام شده است

رنجبر گفت : باتوجه به سرعت بالای خودروها در مقاطعی از بلوار مرزداران و تیموری و براساس بازدید های میدانی مشترک انجام شده با نمایندگان راهور منطقه دو و با استناد به آمار تصادفات پلیس راهور معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه دو اقدام به احصاء نقاط نیازمند آرام سازی جریان ترافیک در هر دو خیابان بلوار مرزداران و تیموری اجرا شد.

وی افزود : بر همین اساس در بلوار مرزداران محدوده مجتمع نگین در دو مقطع، در محدوده خیابان آزمایش در یک مقطع و در مجموع در سه مقطع از این بلوار اقدام به احداث سرعتکاه استاندارد مطابق با ضوابط فنی به همراه تابلوهای مربوط اجرا شد .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه دو تصریح کرد : در خیابان تیموری غربی قبل از خیابان شاداب نیز به دلیل سرعت بالای خودروها تصادفات زیادی از سوی راهور گزارش شده بود که در این محل یک دستگاه سرعتکاه طراحی و اجراشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: