جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1396     
طی دهه گذشته صورت گرفت؛
استقرار 23 کانکس تفکیک و نصب 1790 مخزن زباله در سطح منطقه 6

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به اهمیت زباله و جمع آوری زباله و تفکیک زباله های شهری به خدمات صورت گرفته در این زمینه طی ده سال گذشته اشاره کرد و گفت: احداث یک سوله تفکیک و بازیافت، استقرار 23 کانکس تفکیک و بازیافت محلی و نصب 1790 مخزن زباله در سطح منطقه سبب شده تا شهروندان با اهمیت موضوع جمع آوری زباله و تفکیک آن از مبدا آشنا شوند.

 

 افشین خدامی با بیان اینکه پیش از این اقدامات قابل توجهی در این خصوص صورت نگرفته بود ادامه داد: بر اساس آموزش های صورت گرفته شرایط به جایی رسیده است که آمار تفکیک زباله در سطح منطقه 22.34 درصد تا پایان سال 95 بوده است.

او در ادامه اضافه کرد: با فعالیت های آموزشی صورت گرفته تفکیک زباله به یک دغدغه در میان دانش آموزان تبدیل شده و امید می رود نسل آینده توجه بیشتری به زباله به عنوان طلای کثیف داشته باشد.

خدامی توضیح داد: آموزش تفکیک زباله در ساختمان های بلندمرتبه و اداری منطقه نیز صورت گرفته و رعایت می شود.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 6 گفت: اگر تمام شهروندان اصل تفکیک زباله را مورد توجه قرار دهند می توان با بازگرداندن زباله خشک به چرخه مصرف، هزینه های بازیافت زباله را کاهش داده و از محصولات تولید شده از زباله های خشک نیز مجدد استفاده کرد.

خدامی بیان کرد: کانکس های دریافت پسماند الکترونیکی نیز به منظور کاهش مخاطرات این نوع پسماند در سطح منطقه مستقر شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: