جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1396     
برگزاری جشن یک ماهه «داستان تابستان» در بوستان پلیس منطقه 4

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری برنامه های شاد و متنوع فرهنگی ، دینی ورزشی ویژه تابستان با عنوان «داستان تابستان » در بوستان پلیس ، مساجد سطح منطقه ، پایگاه های بسیج نواحی و سرای محلات 20 گانه خبر داد.

 

 ابوذر حسینی با بیان این خبر گفت: ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستان برای شهروندان و نوجوانان با موضوع « داستان تابستان» با برپایی غرفه های متعدد و متنوع فرهنگی آموزشی ، دینی ، ورزشی در بوستان سطح منطقه 4 و سرای محلات از ابتدای مرداد ماه سالجاری آغاز می شود.

حسینی افزود: این جشنواره به منظور عمق بخشی و غنای محتوایی در برنامه های اوقات فراغت شهروندان با بهره گیری از ظرفیت های اسلامی ایرانی و نیز افزایش و ارتقای سطح همبستگی و نشاط اجتماعی شهروندان در فصل تابستان همچنین تقویت نهاد خانواده و سنت های پسندیده خانوادگی در فصل تابستان برپا می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه گفت : این برنامه ها در سه محور اصلی سبک زندگی اسلامی ایرانی ، هویت ملی و انقلابی و مدیریت تغییرات فرهنگی در نواحی 9 گانه و پایگاه های تابستانی سرای محلات ، مساجد شاخص و نیز بوستان پلیس با برپایی غرفه های متنوع نظیر ورزشی ، فرهنگی ، قرآنی ، سرگرمی ، آموزشی ، حجاب و عفاف ، برپایی استیج ، سبک زندگی ، قرآن بخوانید جایزه بگیرید ، کارگاه های آموزشی ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و نیز برنامه های شاد ، متنوع و جامع تا پایان مرداد ماه برگزار می شود.

حسینی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متنوعی در سرای محلات 20 گانه منطقه برگزار می شود افزود: این برنامه ها در قالب اکران فیلم و مستندات جذاب در سالن های نمایشی ، حضور طلاب جوان در سرای محلات به منظور پاسخ گویی به شبهات و برنامه های تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان با مشارکت مساجد سطح منطقه ، برگزاری کارگاه های آموزشی فرقه های نوظهور با رویکرد معرفتی ، برپایی نمایشگاه عکس و جشن به مناسبت اعیاد کرامت ، اردوی تفریحی پارک بانوان ، مولودی خوانی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) محفل ادبی ویژه دهه کرامت ، سخنرانی مذهبی ، تجلیل از جانبازان دفاع مقدس ، برگزاری مراسم سخنرانی ویژه شهادت امام جواد(ع) و ... برپا می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی مطلوب و صحیح در مورد نگرش مثبت جوانان و نوجوانان ، تلاش در جهت سلامت جوانان و جذب آنها در کارگاه های آموزشی مذهبی و دینی ،کشف استعداد و توانمندی های فردی ، رشد مهارت ها و ارتقاء سطح آگاهی های مردم در خصوص مسائل و معضلات شهری شهروندان از مهمترین اهداف این طرح است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: