جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1396     
به مناسبت هفته بدون نایلکس صورت گرفت؛
توزیع کیسه های پارچه ای حمل نان در منطقه 10

به گزارش گروه محیط  زیست تهرانی نیوز؛با هدف فرهنگ سازی عمومی برای حفظ محیط زیست و نگهداری با کیفیت نان، کیسه های پارچه ای حمل نان بین شهروندان توزیع شد.

 

 با تلاش اداره محیط زیست منطقه و هماهنگی مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مراسم روز جهانی بدون نایلکس با حضور مهدی گلمکانی رییس محیط زیست شهرداری تهران، رییس صنف نانوایان شهر تهران، جمعی از مدیران منطقه و اعضای کانون های محیط زیست برگزار شد. در این مراسم که با توزیع کیسه های پارچه ای در یکی از نانوایی های منطقه همراه بود. مهدی گلمکانی با اشاره به ضرورت کاهش و حذف کیسه های نایلونی گفت: در اين زمينه می بایست با همكاري و مشاركت تمامي سازمان‌ها و نهادها در زمينه تغيير رفتار شهروندان اقدامات موثري با جایگزینی الگوي های مناسب صورت گیرد.

گلمكاني با تاكيد بر مشكلات و معضلات اقتصادي، اجتماعي و بهداشتي ناشي از استفاده كيسه‌هاي پلاستيكي، خاطرنشان كرد: موضوع مديريت مصرف كيسه هاي پلاستيكي در نانوايي‌ها بسيار حائز اهميت است و نبايد كيسه پلاستيكي جزء لاينفك خريد نان باشد.

وی افزود: مي‌توان با اطلاع رساني مناسب در نانوايي‌ها، مردم را از عواقب مصرف كيسه‌هاي پلاستيكي براي حمل نان داغ آگاهي داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: