جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
در دومین هفته از طرح فوریتی نگهداشت شهر:
معابر و بوستان های ناحیه 2 منطقه 4 بهسازی و مناسب سازی شد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 4 تهران گفت: در دومین هفته از اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در منطقه 4، بوستان ها و معابر محلات کوهک و مجیدیه شمس آباد بهسازی و مناسب سازی شد.

 

 مهندس سید امیرعباس بهاری در حاشیه بازدید میدانی از دومین مرحله از طرح فوریتی رسیدگی فوری به مشکلات و نیازهای محلات ناحیه 2 منطقه 4 گفت: در طرح فوریتی نگهداشت شهر که در نواحی 1 و 2 منطقه 4 طی 2 هفته برگزار شده است، موضوعات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری و محیط زیست در صدر فعالیت های پیش بینی شده قرار گرفت.

وی با اشاره به مرحله نخست این طرح فوریتی در ناحیه 1 افزود: در نخستین هفته از این طرح فوریتی امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی 20 بوستان محلی به همراه مشکلات ترافیکی و عمرانی بیش از 50 معبر محلات مهران و کاظم آباد بهسازی و مناسب سازی شد.

بهاری افزود: در طرح فوریتی ناحیه 2، واکاری گل و گیاه، نظافت و شستشوی وسایل بازی (تعمیرات لوازم بازی)، رفع خاموشی بوستان ها، تعمیرات شیرآلات سرویس های بهداشتی و شستشو و نظافت، سرویس و نظافت آب نماها و حذف سرشاخه های خشک در 10 بوستان و حاشیه معابر ناحیه 2 انجام شد.

شهردار منطقه 4 گفت: در ادامه این طرح، شستشو، نظافت و پاکسازی 1000مخزن و زیرمخزنی، 4000 متر گاردریل، 25000 متر جدول، سرویس و نظافت 4 آب نماها و نظافت 8000 متر مربع فضای سبز حاشیه ای در جمله اقدامات صورت گرفته در محلات مجیدیه شمس آباد و کوهک است.

وی اضافه کرد: در حوزه عمرانی لکه گیری آسفالت 50 معبر در فضایی به مساحت 172 متر مربع، مرمت جداول و انهار 30 معبر، مرمت کفپوش پیاده روها، همسطح سازی دریچه ها از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح فوریتی است.

شهردار منطقه 4 از رفع مشکلات ترافیکی محلات مجیدیه شمس آباد و کوهک خبر داد و گفت: ساماندهی تابلوهای اسامی معابر، ترافیکی و انتظامی در 53 معبر، مرمت و نگهداشت تجهیزات المانهای ترافیکی 15 معبر، نگهداشت سر پناه 15 ایستگاه حمل و نقل عمومی، مرمت و بازبینی عملکرد چراغ های راهنمایی، بازدید و شناسایی نقاط دارای گره ترافیکی و پرحادثه به منظور مطالعه در خصوص رفع معضل از دیگر اقدامات طرح فوریتی نگهداشت شهر در محلات مجیدیه شمس آباد و کوهک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: