جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
شهردار منطقه 19 خبر داد:
رونق آموزش کسب و کارهای محلی در ایام تابستان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 19 گفت: آموزش کسب و کارهای محلی در ایام تابستان با تدارک دوره های آموزشی در سراهای محلات رونق بیشتری می گیرد.

 

پیمان قربانی با اشاره به فعالیت 12 کسب و کار محلی در این منطقه اظهار کرد: صاحبان این مشاغل در سراها مستقر هستند که در طول ایام سال به آموزش حرفه های مختلف از جمله خیاطی، چرم دوزی، قالیبافی، تولید ست رومیزی و خدمات خودرو می پردازند.

وی ایجاد اشتغال برای شهروندان با بهره مندی از دوره های آموزشی کسب و کار محلی را از مهمترین اهداف این برنامه خواند و افزود: مهارت آموزان پس از اتمام دوره های آموزشی در سراها، موفق به دریافت مدرک فنی حرفه ای و معرفی برای اشتغال در رشته آموزش دیده می شوند.

قربانی خاطرنشان کرد: مجتمع مهارت آموزی بهاران منطقه 19 از دیگر اماکنی است که به آموزش کسب و کارهای محلی و نیز فراهم کردن اشتغال و کسب درآمد برای بهبودیافتگان اختصاص یافته است.

به گفته قربانی با آغاز طرح اوقات فراغت تابستان، کارگاه های آموزشی درخصوص تعاون با حضور اساتیدی از وزارت کار و تعاون در پایگاه های تابستانی این منطقه همراه با اجرای تورهای بازدیدی از کسب و کارهای محلی منطقه تدارک دیده شده است.

شهردار منطقه همچنین از اختصاص وام های ویژه به صاحبان کسب و کارهای محلی خبر داد و گفت: صاحبان این مشاغل که در سراها فعال هستند در صورت معرفی طرح های خود و تأیید آنها از سوی سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران براساس نوع طرح خود از وام های حمایتی بهره مند می شوند.

قربانی اعلام کرد : صاحبان کسب و کار محلی فعال در سراها برای ثبت طرح های خود در سامانه و ارائه آنها می توانند به اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه مراجعه کنند.

گفتنی است یکشنبه 25 تیر جلسه پرسش و پاسخ تعاونی ها با حضور صاحبان کسب و کارهای محلی با هدف ارائه توضیح درخصوص مزایای تعاونی ها و ثبت آنها برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: