جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
37 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در سطح محلات غرب تهران

به گزارش گروه مناطق 22گانه شهرداری نیوز،معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 از اجرای طرح گسترده تفکیک از مبدأ 37 غرفه جمع‌آوری پسماند خشک در سطح محلات غرب تهران خبر داد.

 رضا مددی، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 5با اعلام این مطلب گفت: در این راستا به منظور تسهیل در دسترسی به خدمات شهری افزایش غرفه‌های بازیافت در برنامه پیش‌بینی شده است که در حال حاضر 37 غرفه در محلات به جمع‌آوری پسماند خشک و ارائه مواد شوینده و لوازم التحریر در ازای پسماند خشک می‌پردازد.

مددی، در ادامه با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری تفکیک پسماند در حفظ محیط‌زیست تصریح کرد: در همین خصوص به منظور اطلاع‌رسانی و آشنایی شهروندان به ضرورت مشارکت در اجرای طرح بازیافت با افزایش آموزشگران بازیافت آموزش چهره به چهره در سطح محلات منطقه اجرا می‌شود.

معاون امور شهری و محیطزیست با اشاره به اینکه غرفه‌ها بر اساس جمعیت ساکن در محلات جانمایی شده‌اند، بیان کرد: در این راستا برنامه‌های گسترده آموزش تفکیک پسماند خشک با حضور آموزشگران بازیافت در مدارس، واحدهای تجاری و اداری درب منازل از دیگر اقدامات اجرایی است.

مددی در پایان با اشاره به اینکه روزانه 67 تن پسماند و مواد قابل بازیافت جمع‌آوری می‌شود، گفت: در این خصوص به منظور افزایش سطح خدمات‌رسانی و ترویج و ترغیب شهروندان تعداد خودروهای جمع‌آوری بازیافت افزایش یافت و طرح‌ جمع‌آوری از درب منازل به صورت برنامه هفتگی انجام می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: