جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1396     
عرضه خودرو با کیفیت معطوف به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : نقش شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو باید کمرنگ و وظیفه قیمت گذاری در صنعت خودروسازی که بیشترین تاثیر را در رشد اقتصادی کشور دارد به بازار محول شود.

 

ملکی افزود: البته در حال حاضر تا حدودی قیمت گذاری خودرو بر عهده بازار است  و بر اساس کیفیت خودروها ، سطح قیمتی آنها تعیین می گردد.

وی بیان کرد: تولید و عرضه خودروی با کیفیت معطوف به ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مناسب است و ارتقای آن مستلزم استفاده از قطعات استاندارد است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری خودرو باید بر اساس سطح کیفی آن تعیین گردد، خاطرنشان کرد: در قانون عرضه و تقاضای صنعت خودروسازی توجه ویژه ای به مسئله کیفیت و خدمات پس از فروش خودرو می شود و در صورتی که بازار تعیین کننده قیمت نهایی خودرو باشد به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی خودروهای داخلی اظهار داشت : بهبود مستمر در وضعیت تولید صنعت خودروسازی از طریق خروج خودروهای بی کیفیت از چرخه تولید و جایگزینی خودروهای جدید با نوآوری های نوین در طراحی خودروهای داخلی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی ایران هنوز از توان تولید موتور و گیربکس خودرو برخوردار نیست، اذعان داشت: توجه ویژه بر روی پلتفرم تولید و بهبود وضعیت کیفی خودروها و افزایش آپشن های خودرو از جمله مواردی هستند که در پیشرفت صنعت خودروسازی داخلی نقش موثری دارند.

وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی ابراز داشت: حمایت و تشویق سرمایه گذاران خارجی از جمله موارد مورد تاکید در سیاست های قانون برنامه ششم است همچنین دستیابی به رشد 8 درصدی در صنایع مادر از جمله مسائل مطرح در این برنامه است که تحقق آن از طریق بهبود کیفی صنعت خودروسازی صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: افزایش سطح کیفی و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب از جمله مسائل مهم و مورد توجه در صنعت خودروسازی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: