جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 آذر 1392     
مخالفان با پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر فرافکنی نکنند

گروه پارلمانی شهرداری نیوز ،رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است مخالفان با پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر فرافکنی نکنند، زیرا تهران نیازمند احداث پروژه هایی همچون بزرگراه طبقاتی شهیدصدر و تونل نیایش است .

 

محمدعلی پورمختار  با بیان اینکه با توجه به شرایط بسیار بحرانی شهر تهران در حوزه ترافیک تهران نیازمند احداث پروژه هایی مانند پل طبقاتی صدر و تونل نیایش است، بیان کرد: در شرایطی که امکانات استفاده از حمل و نقل عمومی در تمام شهر و برای تمام اقشار مردم فراهم نیست، باید ساخت معابر شهری را در دستور کار قرار دهیم .

 

وی با تاکید بر اینکه مخالفان با پروژه بزرگراه طبقاتی شهیدصدر فرافکنی نکنند، گفت: اینکه برخی از کارشناسان و مخالفان پروژه ،توجیه اقتصادی این پروژه را زیر سوال می برند جای تعجب دارد.

 

زیرا باید بگویم اگر تهران را با شهرهای بزرگ دنیا و حتی کشورهای اطراف مقایسه کنیم می بینیم آنها نیز از این پروژه ها دارند و از سوی دیگر ترافیک موجود در شهر تهران معضلی است که در کنار توسعه حمل و نقل عمومی لازم است تا  معابر شهری نیز گسترش یابد .

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: هنوز در کشور ساز و کار استفاده صددرصدی از وسایل نقیله عمومی را فراهم نکرده ایم و بالطبع، فرهنگ استفاده از آن نیز فراهم نشده، لذا ساخت چنین پروژه هایی آن هم با دست توانمند مهندسان ایرانی، می تواند راهکاری بلندمدت برای برون رفت از چالش ترافیک باشد .

 

وی افزود: پل طبقاتی صدر ، پروژه ای ماندگار است که در بازه زمانی کوتاه اجرا شده و باید از مجری و کارفرمای پروژه تشکر کرد .

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: