جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد
بزرگنمایی مشکلات و نادیده گرفتن زحمات شهرداری دور از انسانیت است

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران رابطه میان دولت ها و شهرداری ها را به رابطه میان پدر و فرزند تشبیه کرد و گفت: ما طی سال های اخیر در شهرداری سایه پدر را بر سر خود حس نکردیم و این دور از انصاف و انسانیت است که زحمات دیده نشود و مشکلات بزرگنمایی شود.

 

در همایش و نمایشگاه عمران شهری، در خصوص رابطه میان دولت ها و شهرداری ها گفت: ما فرزندانی هستیم برای یک پدر که دولت نام دارد و یک پدر نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند و گاهی به او مبلغی تحت عنوان پول توجیبی پرداخت می‌کند، گاهی هزینه دانشگاه او را می‌پردازد و گاهی اوقات نیز هزینه عروسی یا درمان فرزندش را پرداخت می‌کند.

وی افزود: یک پدر می‌داند که فرزندش روزی روی پای خود می‌ایستد و کنار پدر خواهد بود، در نتیجه این هزینه هایی که پرداخت کرده سرمایه گذاری بوده است اما ما در شهرداری طی این سال ها سایه پدر را برسر خود حس نکردیم و گاهی به خود گفتیم «ما را به خیر تو امید نیست، مانع پیشرفت و کار نشو».

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اذعان داشت: ما از دکتر قالیباف آموختیم قدردان تمام مدیران با هرسلیقه سیاسی باشیم و من قدردان کسانی هستم که آجری را به درستی بر آجر دیگر گذاشتند و برای آبادانی شهر کوشیدند.

جاوید افزود: این به دور از انسانیت و انصاف است که زحمات شهرداری دیده نشود و مشکلات بزرگنمایی شود.

وی با بیان اینکه حدود نیم قرن از تدوین طرح توسعه شهری می‌گذرد، اظهار کرد: قریب به نیمی از زیرساخت ها مثل مترو، شبکه های بزرگراهی، تونل ها، تقاطع های همسطح و غیرهمسطح در این دوره احداث و محقق شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: تا سال 1384 حدود نیمی از طرح توسعه شهری محقق شده بود و از سال 84 تا کنون در حوزه سرانه خدماتی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و ... به 95 درصد رسید و تا مرز صد درصد ادامه خواهد داشت.

جاوید افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح توسعه شهری ادامه دار خواهد بود و در دوره آتی باید طرح جدید نوشته و ارائه داده شود، چرا که این طرح تا سال 1404 است و باید چشم انداز 25 سال آینده طراحی و مشخص شود.

وی ادامه داد: شهردار تهران خواسته بود مرکز ژئوتکنیک شهر تهران به مغزافزار فنی شهرداری تهران تبدیل شود و با توجه به اینکه فروردین ماه 13 روز تعطیل است، در هشتم فروردین ماه سال جاری 9 پروژه عمرانی افتتاح کردیم که یکی از آن ها مرکز جدید ژئوتکنیک شهرداری تهران بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان گفت: برای همه عزیزان که در این شرایط سخت و طاقت فرسا که ناشی از رکود است، تلاش کردند، آرزوی موفقیت داریم، امیدواریم مشکلات رفع و گردش مالی مناسب شود و زمینه خدمت به شهروندان و مردم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار «تهران سما»، در همایش و نمایشگاه عمران شهری، رونمایی از کتاب «تهران‌نگاری» به عنوان نخستین بانک اطلاعات جامع نقشه ها و عناوین مکانی تهران قدیم، رونمایی از اولین نقشه پهنه بندی ژئوتکنیک شهر تهران و آغاز به کار دستگاه شناسایی حفره های زیرسطحی (GPR) صورت گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: