جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
افتتاح یک پمپ گاز جدید در شهر یورک پنسیلوانیا

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، مقامات سازمان حمل و نقل پنسیلوانیا (PennDOT) و rabbittransit در شهر یورک جدیدترین پمپ گاز CNG مشترک خود را افتتاح کردند.

این پمپ گاز جدید دومین پمپ گاز CNG عمومی است که برای چندین سازمان حمل و نقل در پنسیلوانیا به عنوان بخشی از همکاری بخش خصوصی و دولتی سازمان حمل و نقل پنسیلوانیا طراحی، ساخته و افتتاح شده است.

این پروژه سوخت CNG بیش از 1600 اتوبوس در سازمان های حمل و نقل پنسیلوانیا را تامین خواهد کرد. rabbittransit خود دارای یک اتوبوس CNG است و هشت اتوبوس CNG دیگر را ماه آینده تحویل خواهد گرفت. این پروژه با ایجاد هوای پاک تر و ارائه حمل و نقل پاک برای مسافران به مردم سود می رساند.

معاون ارشد سازمان حمل و نقل پنسیلوانیا، Toby Fauver اظهار داشت: "مفتخریم که با Trillium CNG برای ایجاد پمپ گاز CNG تحت برنامه P3 خود برای سازمان های حمل و نقل سراسر پنسیلوانیا همکاری می کنیم. این برنامه نوآورانه به توسعه استفاده از این سوخت پاک کمک می کند که تغییری در کیفیت هوا ایجاد کرده و در عین حال به کاهش هزینه های سازمان های حمل و نقل کمک می کند."

این پمپ گاز جدید در شهر یورک در ابتدا برای پاسخ گویی به نیازهای ناوگان رو به رشد اتوبوس های گازسوز rabbittransit ساخته شده بود اما اکنون 24 ساعته در 7 روز هفته برای عموم باز است. این پمپ گاز به خودروها در هر سایزی خدمات می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: