جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
در آيين افتتاح سومين جشنواره عمران شهري مطرح شد
اقدامات سال های اخیر باعث ارتقاء مدیریت شهری شده است

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛مدیر دبیرخانه کلانشهرهای کشور گفت: برخی ها مایل نیستند میان وظایف محلی و ملی تفاوت قائل شوند و این دو را از یکدیکر تفکیک کنند و هرچقدر شورای شهر و شهرداری مسائل را رعایت کنند باز هم شاهد چالش میان شهرداری و مخالفانش هستیم.

 

 آيين افتتاح سومين جشنواره و همايش عمران شهري و رونمايي از اولين نقشه پهنه بندي ژئوتكنيك شهر تهران صبح امروز با حضور دكتر قاليباف شهردار و علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران و دیگر اعضای شورای شهر و معاونان و مدیران شهرداری و کلانشهرها در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این همایش محمد صارمی زاده، مدیر دبیرخانه کلانشهرهای کشور، گفت: در سال 1378 دبیرخانه کلانشهرها آغاز به کار کرد و کلانشهرها را بر آن داشت جلساتی را تشکیل داده و معضلات را‌مطرح کنند و به دستگاه های ذی‌ربط ارائه دهند.

وی افزود: در زمان شهرداری قالیباف این دبیرخانه به اوج کار خود رسید اما مدیریت شهری همیشه یک رقیب دارد و محلی است.

صارمی زاده با بیان اینکه برخی ها مایل نیستند میان وظایف محلی و ملی تفاوت قائل شوند و این دو را از یکدیکر تفکیک کنند، عنوان کرد: هرچقدر شورای شهر و شهرداری مسائل را رعایت کنند باز هم شاهد چالش میان شهرداری و مخالفان هستیم.

مدیر دبیرخانه کلانشهر ها افزود: به مناسبت های مختلف مسائل را مطرح کرده و به مجلس ارائه داده ایم که رئیس مجلس اسلامی مدیران و کارشناسان مارا پذیرفته و قبول کرده است.

صارمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: زحماتی که طی این سال ها کشیده شده و باعث هم افزایی شده است، ارتقا مدیریت شهری را به همراه داشته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: