جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
با هدف حمایت از محیط زیست؛
مسابقه جایزه سپیدار در منطقه 22 برگزار می شود

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرنی نیوز؛مسابقه جایزه سپیدار با هدف انتخاب آثار ادبی چاپ نشده با موضوع محیط زیست در منطقه 22 برگزار می شود.

 

فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: این مسابقه در دو بخش فردی و گروهی در قالب شعر و داستان، عکس و فیلم کوتاه،گزارش و مصاحبه،بازی و اپلیکیشن و نقد و معرفی کتاب برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت فردی یا تشکیل یک گروه حداکثر 5 نفره فعالیت های محیط زیستی مانند تفکیک زباله، پاک سازی محیط زیست، کمک به حیوانات بی سرپناه، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی ، تولید محصولات دوستدار محیط زیست و ... انجام داده و در قالب های ذکر شده به نشانی: تهران/خیابان شهید مطهری/خیابان میرعماد/پلاک 24/طبقه اول/دبیرخانه جایزه سپیدار همراه با آثار کپی یا اسکن صفحه‌ي اول شناسنامه، آدرس و شماره‌ی تماس خود تا پایان مرداد 96 به آدرس پستی 1587736511 یا پست الکترونیکی Sepidar@entesharat.com ارسال نمایند.

 فروتن همچنین در ادامه افزود: آثار داستانی (داستان کوتاه، بلند و رمان) نباید در جایی چاپ شده‌باشند و یا زیر چاپ باشند. آثار برگزیده توسط کتاب‌های نردبان منتشر و به نفرات برگزیده‌ جایزه‌ی نقدی و غیر نقدی به همراه لوح تقدیر سپیدار اهدا خواهد شد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سپیدار به آدرس www.sepidaresabz.com مراجعه یا با شماره تماس 88505055 ارتباط حاصل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر محيط‌زيست به یکی از اصلی‌ترين چالش‌های جهانی برای زندگی آيندۀ انسان درآمده است، در این میان آموزش و فرهنگ‌‌سازی در ميان كودكان و نوجوانان بهمنظور حمايت از محيط زيست، به ضرورتی اجتناب‌ناپذير بدل شده که يكی از مؤثرترين و كارآمدترين برنامه‌ها و فعاليت‌ها در اين زمينه، برگزاری گردهمايی‌ها، جشنواره‌ها، مسابقات، جوايز و پروژه‌هايی با موضوع محيط‌زيست برای كودكان و نوجوانان است. در حال حاضر برنامۀ جهانی محيط‌ زيست سازمان ملل برای كودكان و نوجوانان مشوّق و حامی جديدی برای گسترش چنين برنامه‌هايی در سراسر جهان است که هدف جایزه سپیدار پاسخگویی به این نياز است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: