جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
شهردار منطقه 8 خبر داد:
پارک ترافیک شرق تهران در تابستان آماده میزبانی از کودکان است

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8، از فعال بودن پارک ترافیک در فصل تابستان برای آموزش کودکان خبر داد.

 

بهمن نوری با بیان اینکه پارک ترافیک شهرداری در دو بخش به مراجعان خود خدمات آموزشی ارائه می کند، گفت: از نظر زمانی فعالیت های پارک ترافیک به دو بخش تحصیلی و غیر تحصیلی تقسیم شده است که در بخش تحصیلی خردسالان در مهدهای کودک و دانش آموزان با هماهنگی قبلی می توانند با حضور در این پارک از خدمات آموزشی آن استفاده کنند.

وی افزود: پارک های آموزش ترافیک با هدف معرفی الگوهای درست رانندگی و آموزش آن به کودکان راه اندازی شده است و در آن المان های ترافیکی در ابعاد کوچک و با بهترین کیفیت ساخته شده است تا کودکان در حین آموزش به شهر و قوانین شهری نیز اشنا شوند.

نوری با بیان اینکه ایمنی کودکان در پارک ترافیک مورد توجه مسئولان بوده است اظهار داشت: کف پوش های مناسب برای ایمنی بچه ها در پارک ترافیک منطقه ۸ استفاده شده تا در صورت زمین خوردن کودکان، آسیبی به آنان وارد نشود.

شهردار منطقه 8 گفت: استفاده از نمایش های عروسکی و نیز موسیقی برای انتقال رفتارهای درست ترافیکی به کودکان و نیز استفاده از نقاشی های جدید و منطبق با سلیقه کودکان در اجرای برنامه های آموزشی از ویژگی های پارک ترافیک منطقه ۸ است.

وی با بیان اینکه کودکان به عنوان سفیران ترافیک برای آموزش خانواده ها در نظرگرفته شده اند، گفت: فراگیری فرهنگ آموزش ترافیک همواره مد نظرما است.

شهردار منطقه 8، با اشاره به ایده های جدید اجرا شده از برنامه ریزی برای تسریع این ایده ها خبر داد و افزود: اجرای موزیکال برنامه های آموزشی، استفاده از فناوری های جدید در آموزش رفتارهای درست ترافیکی از مسایلی است که اجرای آن در پارک ترافیک منطقه ۸ توانسته است تاثیر مثبتی بر کودکانی که در این پارک آموزش دیده اند داشته باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: