جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 تير 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
جمع‌آوری ماهیانه 34هزار و هفتصد و سه تن زباله از منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از جمع آوری روزانه هزار و 119 تن زباله از سطح منطقه خبر داد وگفت: ماهیانه 34هزار و هفتصد و سه تن زباله از منطقه 2خارج می‌شود.

 علیرضا جعفری با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری در بخش جمع آوری پسماند اظهار کرد: در حوزه پسماند شهری بخش عمده‌ای از پسماند منازل خشک است که با رعایت تفکیک از مبدأ، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها خواهیم داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو تفکیک از مبدأ را در کاهش میزان تولید زباله مؤثر دانست و تصریح کرد: اگر تفکیک در مبدأ صورت پذیرد بخشی از حجم زباله تولیدی منطقه کاهش یافته و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه‌ها خواهیم داشت.

وی با بيان اين كه در منطقه 2، روزانه طبق زمانبندی مشخص شده نسبت به جمع آوری زباله اقدام می شود و تلاش داریم که روی الگو مصرف و فرهنگ سازی کارهای بیشتری انجام دهیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بهداشت شهروندی و آسایش و رفاه حال آنها مهمترین هدف حوزه خدماتی ،مدیریت شهری است ،امیدواریم با اینگونه اقدامات مستمر که از وظایف اولیه شهرداری است موجبات رضایت نسبی شهروندان را در برخورداری از شهری پاکیزه فراهم آوریم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: