جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
شهردار منطقه 10 خبر داد؛
افزایش ساعات کار ایستگاه مترو کمیل در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛ایستگاه مترو کمیل همزمان با مراسم افتتاحیه توسط شهردار محترم تهران، به صورت روزانه فعالیت خود را آغاز کرد و ساعات فعالیت این ایستگاه افزایش یافت.

 عباس بابازاده شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش های صورت گرفته و همزمان با افتتاح خط هفت مترو، ایستگاه کمیل همه روزه از ساعت 7 صبح تا 17:30 فعال است.

وی افزود: ایستگاه رودکی نیز واقع در تقاطع خیابان امام خمینی (ره) شهیدنواب صفوی برای ایجاد سهولت در تردد شهروندان در حال نصب پله برقی است و به زودی راه اندازی خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات محوطه سازی ایستگاه مترو بریانک خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات محوطه سازی به طور همزمان در حال طراحی و اجرا است و در صورت تحویل فضاهای کارگاهی توسط شرکت مترو این فضاها آزادسازی و برای احداث ایستگاه تاکسی بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: احداث باند کندرو بزرگراه شهید نواب صفوی و راست گرد به خیابان گلبن و خیابان بریانک از اهم پروژه های منطقه است که تاثیر به سزایی در کاهش حجم ترافیک ضلع شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی و به تبع آن میدان 9 دی و خروج محله بریانک از بن بست دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: