جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
برگزاری دوره های مهارت آموزی در 13 رشته ویژه کارگران فصلی

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از سامانه کارگران فصلی منطقه 11 گفت: برای کارگرانی که مهارتی ندارند ؛ دوره های آموزشی در 13 رشته برگزار خواهد شد.

 

 رضا قدیمی افزود: هدف از راه‌اندازی سامانه کارگران فصلی و ساختمانی؛ تلاش برای توانمندسازی کارگران فصلی، تهیه بانک اطلاعاتی براساس تخصص ،مهارت و ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنان است.

قدیمی با بیان این که با توجه به نوع مهارت کارگران، کارت مهارت درجه‌های 1، 2 و 3 به آن ها داده می‌شود ادامه داد: برای افرادی که مهارتی ندارند دوره آموزشی در ١٣رشته برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: کارشناسان سازمان خدمات اجتماعی با مراجعه به پاتوق‌های کارگران و دریافت اطلاعات فردی، تخصصی و میزان مهارت آن ها یک سامانه الکترونیکی درباره کارگران راه‌اندازی کرده‌اند که یکی از فواید آن دسترسی آسان کارفرمایان به فهرست کارگران و تسهیل انتخاب نیروهای مورد نیازشان در زمینه‌های مختلف مهارتی است.

به گفته قدیمی به ‌زودی خط ۵ رقمی تلفن ویژه کارگران فصلی و ساختمانی با هدف ایجاد پل ارتباطی شهروندان با سامانه‌ها و دسترسی به کارگرانی که صلاحیت فنی دارند از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: