جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
با حضور شهردار تهران صورت می پذیرد
برگزاری سومین جشنواره، همایش و نمایشگاه عمران شهری

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛صبح روز دوشنبه نوزدهم تیرماه سال جاری، سومین جشنواره، همایش و نمایشگاه عمران شهری طی مراسمی با حضور شهردار تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد آغاز به کار خواهد کرد.

 

سومین جشنواره، همایش و نمایشگاه عمران شهری که همزمان با بیست و چهارمین نشست معاونان فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور برگزار می شود، صبح فردا با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران آغاز خواهد شد.

قرار است در جریان برگزاری این مراسم، از "اولین نقشه پهنه بندی ژئوتکنیکی شهر تهران"، آغاز به کار دستگاه شناسایی حفره های زیرزمینی (GPR) و همچنین "نخستین بانک اطلاعات جامع نقشه ها و عناوین تهران قدیم" با عنوان "تهران نگاری" رونمایی شود.

 

گفتنی است مدیریت سیلاب و آبهای سطحی، احیای رودخانه های شهری، شناسایی عوارض زیرسطحی به روش GPR و مطالعه فضاهای زیرسطحی، برخی از محورهای این همایش هستند. سیستم مدیریت راه های شهر تهران(TRMS)، مقاوم سازی پل های سواره رو پایتخت و نحوه پایش و کنترل کیفیت آب دریاچه شهدای خلیج فارس از جمله موضوعاتی است که در سومین همایش عمران شهری طرح و بررسی خواهند شد. همچنین در نمایشگاه جنبی این همایش، علاوه بر ارائه آخرین توانمندی های شرکت های پیمانکار و مشاور پروژه های عمرانی، برخی از نهادهای کارفرمایی همچون معاونت های فنی و عمرانی مناطق 22گانه شهرداری تهران و معاونت های فنی و عمرانی کلانشهرهای کشور حضور خواهند داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: