جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
شماره گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15، از شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های این منطقه خبرداد.

 سید سعید دادگستر مدیر اداره زیباسازی شهرداری منطقه 15 گفت: شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15 در دستور کار اداره زیباسازی شهرداری این منطقه قراردارد. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور دسترسی آسان شهروندان و سهولت تردد در پل‌های عابر پیاده، ارتقای سلامت و ایمنی آنها در بزرگراه‌های منطقه 15 در دست اجرا است.

دادگستری اظهار داشت: در این طرح پل‌های عابر پیاده در بزرگراه‌های منطقه 15، میدان بسیج، پل بعثت، بزرگراه بسیج تا ده حقی شماره‌گذاری می‌شوند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: شماره‌گذاری پل‌های عابر پیاده از میدان بسیج تا میدان بعثت در 7 شماره، شماره‌گذاری بزرگراه بسیج تا ده حقی در مرز منطقه 14 از اقدامات اجرایی این طرح است.

دادگستری خاطر نشان کرد: اجرای فاز دوم بهسازی و زیباسازی بزرگراه امام رضا(ع) حذف زوائد فیزیکی جداره و بدنه‌های شهری در بزرگراه امام رضا(ع)، رنگ آمیزی و شستشوهای مبلمان شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: