جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 تير 1396     
شهردار منطقه 19 خبر داد:
تدارک 28 تور گردشگری ویژه تابستان

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 19 از راه اندازی راهنمای گردشگری ویژه فصل تابستان در عوارضی تهران قم خبر داد.

 

پیمان قربانی با اعلام این خبر گفت: در این مکان که با هدف راهنمایی و میزبانی از مسافران شهرهای مختلف در ورودی جنوب شهر تهران راه اندازی می شود، بسته های گردشگری شامل تهران کارت (کارتهای تخفیف دار) توزیع خواهد شد.

این کارت ها قابل استفاده در اماکن گردشگری، فرهنگی و تفریحی و نیز هتل ها است که به همراه دفترچه راهنما از اماکن تحت پوشش و تخفیف دار به مسافران ارائه می شود.

قربانی در ادامه از تدارک تورهای گردشگری در محلات این منطقه اشاره کرد و افزود: طی ایام تابستان حداقل 14 تور تهرانگردی با ثبت نام از شهروندان در سراهای محلات این منطقه برگزار می شود. همچنین 14 تور طبیعت گردی به بوستان های لویزان، چیتگر و سرخه حصار ویژه تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تورهای گردشگری ویژه ای نیز برای مدارس مقاطع دبستان و دبیرستان برنامه ریزی شده است ادامه داد: این برنامه با تمرکز روی مدارس محلات محروم اجرا می شود و طی آن از هر محله دو مدرسه برای اعزام به اماکن گردشگری شهر تهران انتخاب می شوند.

به گفته شهردار منطقه مدارس استثنایی تحت پوشش منطقه 19 و افراد بهبود یافته در مجتمع بهاران نیز از تورهای گردشگری تابستان بهره مند خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: