جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 تير 1396     
شهردار منطقه دو خبر داد :
کاشت انبوه گل های فصلی در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از کاشت انبوه گل های فصلی با هدف افزایش زیبایی بصری شهر و آرامش شهروندان در سطح محدوده منطقه خبر داد.

 

 عزیز اله نظری با اعلام این خبر اظهار داشت : منطقه دو با وسعت 64کیلومتر که 10درصد از مساحت کل شهرتهران را تشکیل می دهد و از لحاظ جغرافیای در شمال غرب پایتخت قراردارد که از مهمترین مناطق شهرداری تهران از لحاظ گردشگری و پر تردد در شهر تهران به شمار می رود وهمین موضوع سبب توجه دوچندان به زیبایی بخشی فضای سبز در گوشه گوشه این منطقه است.

شهردار منطقه دو در ادامه افزود : به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی شهروندان ، امسال نیز همچون سال های گذشته اقدام به کاشت گل های متنوع فصلی متناسب با آب و هوای منطقه دو نموده ایم .

نظری گفت : هر ساله با آغاز فصل تابستان طرح گل کاری میادین ، بلوارها و بزرگراه ها در تمامی محلات آغاز می شود و به طور وسیعی صورت می پذیرد که امسال نیز این عملیات در سطح منطقه دو در حال انجام است و گلهای مختلفی همچون اطلسی ، شمعدانی، گازانیا،آهار،سلوی،ناز،میمونی،مارگریت،اختر،استئوسپرموم،رعنا و...از جمله گل های کاشته شده در سطح بزرگراه ها ، میادین ، معابر و سطح بوستانهای منطقه دو را شامل می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: