جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 تير 1396     
رئیس سازمان ورزش برنامه های تابستانی این سازمان را تشریح کرد؛
تخفیف 50 درصدی مجموعه های ورزشی برای دانش آموزان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛رئیس سازمان ورزش با اشاره به اینکه در تابستان امسال 80 مجموعه ورزشی به مجموعه ها اضافه شده است، گفت: دانش آموزان از تخفیف 50 درصدی در تمام مجموعه های ورزشی شهرداری بهره مند می شوند.

 

محمد رضایی  در تشریح برنامه های تابستان این سازمان، اظهار داشت: امسال حدود 80 مجموعه به مجموعه های ورزشی شهرداری تهران اضافه شده است و با ایجاد ظرفیت ها شهروندان هم استقبال بهتر و بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه همچون سال های گذشته دانش آموزان از تخفیف 50 درصدی در تمام مجموعه های ورزشی شهرداری بهره مند می شوند، افزود: بازنشسته گان، خانواده ها معظم شهدا و جانبازان نیز از تخفیف های ویژه بهره مند می شوند.

به گفته رییس سازمان ورزش، شهروندان می توانند در مسابقات لیگ محلی، المپیاد و پاراالمپیاد در 50 رشته ورزشی به رقابت بپردازند. سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر در مسابقات ورزشی مشارکت داشتند که پیش بینی می کنیم امسال به توجه به افزایش تعداد عناوین ورزشی و مجموعه ها این تعداد به یک میلیون و 400 هزار نفر افزایش پیدا کند.

رضایی با اشاره به اینکه حدود 95 درصد از مشارکت کنندگان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند، گفت: برگزاری این مسابقات حدود یک سال طول می کشد و به نوعی سرگرمی مفید و سالمی برای نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون توانسته ایم 36 درصد مشارکت مردمی جذب کنیم و در تلاش هستیم تا سال 97 به 50 درصد مشارکت برسیم، تصریح کرد: امسال جشنواره ها 40 نوع هستند که کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان می توانند از این برنامه ها استفاده کنند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: جشنواره ها نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است و در قالب تفریحات ورزشی ارائه می شوند. شهروندان می توانند از طریق 354 خانه ورزش محلات در مسابقات ورزشی شرکت کنند و برگزاری جشنواره ها از طریق رسانه ها و در سطح محلات اطلاع رسانی می شوند.

رضایی با اشاره به اینکه شهرداری تهران 410 مجموعه ورزشی دارد، افزود: 600 زمین چمن نیز در اختیار محلات است که شهروندان می توانند با قیمت های اندک از این مجموعه ها و خدمات استفاده کنند. هم اکنون روزانه حدود 400 نفر مراجعه می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: