جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
دوره آموزشی تابستانی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران آغاز می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛ثبت نام ترم تابستان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران از تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا 14 تیرماه ادامه دارد.

 

 امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم با اشاره به آغاز ثبت نام تابستانه کلاسهای آموزشی ، اظهار داشت : با هدف آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان به علم نجوم ،این مرکز در برنامه ی مفصلی همچون ترم های گذشته ، دوره های آموزشی نجوم را برگزار کرده است . در این دوره ها علاقمندان در گروههای سنی مختلف با شیوه ها و ابزارهای تئوری و عملی ستاره سناسی آشنا می شوند.

چیذری خاطرنشان کرد: این مرکز در هر فصل دوره های آموزشی خود را با توجه به احساس نیاز و درخواست های مکرر مخاطبان ارائه می کند.

مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران عنوان کرد :از دوره های آموزشی این فصل می توان به دوره های تئوری شامل نجوم مقدماتی، کیهان شناسی، ساختار زمین در کیهان و دوره های کارگاهی شامل نجوم رصدی و... برای بزرگسالان و نجوم کودکان،آزمایشهای نجوم، کارگاه هوا-فضا، خلاقیت و رباتیک برای گروه سنی 7 تا 13 سال و نیز دو پودمان آموزشی با ارائه 8 دوره آموزشی کارگاهی و تئوری اشاره کرد.

مدیر مرکز علوم تصریح کرد: همچنین دوره های فیزیک و متافیزیک، زمین شناسی، فلسفه علم، اطلاعات کوانتومی، کاربرد فیزیک در علوم فضایی، ترمودینامیک کیهان، ترویج علوم فضایی و... برای بزرگسالان با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می شود.

گفتنی است این دوره ها به صورت ترمی به مدت 2 ماه و نیم از 15تیر ماه96 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان دقیق تشکیل کلاسها و هزینه ها به سایتhttp://sactehran.com مراجعه نمایند و یا روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 16 با شماره تلفنهای 22293280-22292245- 22805006 (داخلی106)بخش آموزش تماس بگیرند.

لازم به ذکر است به سبب محدود بودن ظرفیت کلاسها، اولویت با علاقه مندانی است که زودتر اقدام به ثبت نام کرده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: