جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
با همکاری معاونت فنی و عمرانی و امور شهری منطقه 22 صورت می گیرد؛
بهره برداری از بوستان یک هکتاری "شهدای مرزبانی" تا یک ماه آینده

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 22 از آغاز عملیات عمرانی و ساخت بوستان یک هکتاری شهدای مرزبانی در منطقه و افزایش سرانه های فضای سبز  شهروندان ساکن منطقه خبر داد.

 

 مولایی شهردار منطقه با اعلام این خبر و با بیان اینکه توجه به گسترش و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین اولویت های خدمات شهری منطقه به شمار می رود، گفت: بوستان شهدای مرزبانی در فضایی بالغ بر  یک هکتار در بلوار شهید جدی اردبیلی و روبه روی دانشگاه نیروی انتظامی واقع شده که عملیات عمرانی آن در فضایی در حدود 5 هزار مترمربع در حال انجام است. در حال حاضر کارهای عمرانی آن از جمله زیرسازی، خاکبرداری،آب پاشی،تحکیم پهنه و ... توسط معاونت فنی و عمرانی و امور شهری منطقه انجام شده و طبق برنامه زمان بندی شده کار نصب المان ها و احداث معابر بوستان در روزهای آینده آغاز می شود.

 وی افزود: آغاز عملیات اجرایی و عمرانی این بوستان از چهارم تیرماه سال جاری کلید خورد و طبق برنامه زمانبندی شده حداکثر تا یک ماه آینده کار ساخت و بهره برداری آن به پایان می رسد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در منطقه 22 و آلودگی شهر تهران توسعه فضای سبز و کاشت درختان در بوستان ها و معابر سطح منطقه اهمیت ویژه ای دارد و اگر منصفانه نگاه کنیم شهرداری منطقه 22 در حوزه توجه به فضای بصری شهر و افزایش سرانه فضای سبز تا به امروز در وضعیت قابل قبولی بوده است.

 گفتنی است مولایی شهردار به همراه مدیران و معاونین شهری منطقه از روند اجرای عملیات ساخت و ساز این بوستان بازدید کرد و در جریان چگونگی و روند فعالیت ها قرار گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: