جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
ظرفیت تراموای کانزاس سیتی افزایش می یابد

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شورای شهر کانزاس سیتی روز 29 ژوئن خرید دو قطار تراموای CAF Urbos مازاد را تایید کرد.

دلیل خرید این قطارها پاسخ گویی به تقاضای رو به رشد برای حمل و نقل در تراموای کانزاس سیتی است. قرار است این قطارها طی 24 ماه تحویل شوند.

این قطارها 11.9 میلیون دلار قیمت دارند که شامل 2.1 میلیون دلار برای لوازم یدکی و پشتیبانی است. بودجه خرید این قطارها از صندوق بودجه توسعه حمل و نقل تامین می شود که در نتیجه رشد بی سابقه درآمد حاصل از مالیات فروش و ثبات هزینه های اجرایی ایجاد شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل و زیرساخت های این شهر، Jermaine Reed اظهار داشت: "گمان می رود توسعه اسکان در قسمت های مرکزی شهر و توسعه مراکز فعالیتی جدید در آینده به طور قابل توجهی به افزایش تقاضای حمل و نقل در سال های آتی کمک کند. این سرمایه گذاری کمک می کند تا پاسخ گوی تقاضای کنونی باشیم و خدمات خود را برای مسافران بهبود بخشیم."

در حال حاضر تراموای کانزاس سیتی دارای ناوگانی متشکل از چهار قطار تراموای سه واگن CAF Urbos است که سه دستگاه آن ها برای ارائه خدمات معمول لازم هستند.

یکی از مقامات تراموای کانزاس سیتی اعلام کرده که از زمان افتتاح این خط در ماه می سال 2016 نزدیک به 2.4 میلیون سفر در آن انجام شده است. میانگین سفرهای روزانه در این خط 5700 مسافر است که بیش از دو برابر پیش بینی های اولیه برای روزانه 2700 مسافر است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: