جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
در منطقه 20 انجام می شود:
ساخت 2 باب مسجد در جنوب تهران

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 از پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث مساجد امام رضا(ع) و امام حسن عسگری(ع) در این منطقه خبرداد.

 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: ساخت مساجد امام رضا(ع) و امام حسن عسگری(ع) واقع در خیابان شهید دستواره و محله علائین منطقه 20 از پروژه های شاخص و اولویت دار مدیریت شهری این منطقه است.

صفوی کمک به ساخت و توسعه اماکن مذهبی منطقه 20 را از اهداف این پروژه فرهنگی برشمرد و افزود: عملیات عمرانی ساخت این دو باب مسجد 60 درصد پیشرفت داشته و از مهمترین پروژه های مدیریت شهری در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه کمک به تجهیز مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و در طول ایام سال انجام می شود، گفت: مساجد همواره محوریت ویژه برنامه های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی در مناسبت های مختلف است.

 

شهردار منطقه 20 به بهره برداری از مسجد ساجدین در سال 95 نیز اشاره کرد و یادآور شد: بهسازی مساجد و اجرای ویژه برنامه های مذهبی در مراکز مذهبی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان انجام شد تا مساجد به عنوان مهمترین پایگاه های اجتماعی محلات در خدمت محله قرار بگیرند و ائمه جماعات بدون دغدغه به شهروندان رسیدگی کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: