جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
بزرگترین فروشگاه کتاب دنیا در باغ کتاب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛مدیر بهره برداری باغ کتاب با اشاره به اینکه بزرگترین فروشگاه کتاب دنیا در باغ کتاب است، گفت: بزرگترین بام سبز ایران به مساحت 23 هزار متر مربع برای تفریح و فرهنگ‌سازی مخاطبان در باغ‌ کتاب تهران وجود دارد.

 مجید حسینی در آئین بهره برداری از باغ کتاب تهران که با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی،  رئیس شورای شهر تهران، جمعی از اعضای شورای شهر و چهره های فرهنگی ادبی برگزار شد با اشاره به اینکه زمانی که این مکان را تحویل گرفتیم تنها یک زمین خالی بود، اظهار کرد: ما در این مجموعه رویاهایمان را ساختیم.

 

حسینی عنوان کرد: در باغ کتاب تهران 2 مجموعه جهت فعالیت‌های علمی برای کودکان 8 تا 12 سال و 12 تا 18 سال، اختصاص یافته است. نوجوانان در این خانه علم با فعالیت‌های علوم فیزیک، شیمی،‌مکانیک و زیست آشنا می شوند.

مدیر بهره برداری باغ کتاب افزود: ما در مدرسه یاد گرفته ایم که چطور درس بخوانیم اما در بخش های علمی این مجموعه متوجه می شویم چرا باید درس بخوانیم.

به گفته حسینی بزرگترین بام سبز ایران به مساحت 23 هزار متر مربع برای تفریح و فرهنگ‌سازی مخاطبان در باغ‌ کتاب تهران وجود دارد.

وی به طراحی و احداث 8 سالن سینما و یک سالن تئاتر در باغ کتاب تهران اشاره کرد و گفت: سالن‌های سینما قادر به نمایش فیلم برای 30 تا 400 نفر هستند.

مدیر بهره برداری باغ کتاب با اشاره به باشگاه های علمی آموزشی در باغ کتاب گفت: ما تلاش کرده ایم در این بخش ها علم را عملی به فرزندان یاد دهیم.

حسینی به فضای ۱۴ هزار متر مربعی فروشگاه های کتاب اشاره کرد و افزود: این بخش بزرگترین کتابفروشی جهان است که بعد از آن کتابفروشی در نیویورک با ۱۲ هزار متر مکعب وجود دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز فضایی را افتتاح می‌کنیم که نشان دهد در کشور استعدادهایی وجود دارد که فضایی برای ایجاد خلاقیت را برای ما تامین می‌کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: