جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 تير 1396     
شهردار لندن در پی کاهش استفاده از خودروهای شخصی است

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، لندن می تواند اولین شهر در انگلستان باشد که بر اساس برنامه جدید شهردار این شهر به منظور کاهش استفاده از خودروهای شخصی در پایتخت تا 3 میلیون دستگاه در روز، طرح pay-per-mile را برای راننده ها اجرا می کند.

این طرح پیشنهادی عوارض جاده ای می تواند در آینده جایگزین عوارض شلوغی کنونی شود.

صادق خان، شهردار لندن امروز یک پیش نویس مشاوره ای جدید با عنوان استراتژی حمل و نقل شهرداری را اعلام کرد که در آن طرح کلی اقدامات جدید برای مقابله با آلودگی هوای شهر آمده است. این طرح ها شامل دریافت عوارض از رانندگان به ازای مسافتی که در مرکز شهر طی می کنند به همراه برخی اقدامات دیگر برای کاهش استفاده از خودروهای شخصی است.

این استراتژی، عوارض جاده ای پیچیده تر و طرح های مالیاتی پارک در محل کار را در آینده پیشنهاد می دهد. این استراتژی هم چنین شامل پیشنهاداتی در مورد طرحی در آینده است که مسافت، زمان، آلایندگی و  خطر جاده ای و برخی فاکتورهای دیگر را به روشی یکپارچه بازتاب می دهد. هنوز تعیین نشده است که رانندگان چگونه و چه میزان باید عوارض بپردازند.

بر اساس یک گزارش، این سیستم عوارض جاده می تواند جایگزین عوارض شلوغی کنونی شود که بر اساس آن، رانندگان در صورت ورود به مرکز شهر 11.50 پوند جریمه می شوند.

شهردار لندن امیدوار است اعمال جریمه های بیش تر بتواند رانندگان بیش تری را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: